آنچلوتي: بايد مثل بارسا مقابل اتلتيکو بازي کنيم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: بايد مثل بارسا مقابل اتلتيکو بازي کنيم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتي: بايد مثل بارسا مقابل اتلتيکو بازي کنيم


حمایت هواداران در بازی فردا

فکر می کنم حمایت هواداران از ما در بازی فردا به بهترین شکل خود خواهد بود چرا که این بازی یک دربی است و می دانید که برای هواداران رئال، دربی تا چه اندازه مهم است.به جبران شکست 2-0 بازی رفت فکر می کنیم و برای این کار به حمایت همه جانبه هواداران در برنابئو نیازمندیم.امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

برای صعود چه کاری باید انجام دهید؟

باید خونسرد باشیم و با خیال راحت بازی کنیم. اتلتیکو را خیلی خوب می شناسیم و روش بازی با آنها را بلدیم. نیازی به عجله نیست و باید خیلی با دقت بازی کنیم.راه پیروز شدن مقابل اتلتیکو که بهترین سازماندهی دفاعی را در میان تیم های اروپایی دارد، تمرکز داشتن و دقت در زدن ضربات آخر است. پیدا کردن روزنه نفوذ میان دفاع اتلتیکو کار ساده ای نیست.

مسی و رونالدو در یک تیم

فکر می کنم که امکانش میسر باشد. اما باید توجه داشت که رونالدو نماد رئال است و مسی نماد بارسلونا.اگر هر دو بازیکن را یکجا در رئال داشته باشیم، اتفاق بزرگی برای ما خواهد بود. اما رخ دادن این مساله دشوار است.

خسه فیکس بازی می کند؟


خسه شرایط خوبی دارد و کاملا بهبود پیدا کرده است.او اکنون می تواند از ابتدا بازی کند. وضعیت تیم هم خوب است. فردا مشخص می شود که او از ابتدا در ترکیب است یا خیر.

مودریچ


دوشنبه به مادرید برگشت. تمرینات ویژه اش را شروع کرده و فکر می کنم که تا یک ماه دیگر می تواند به میادین برگردد. مودریچ بازیکن مهمی برای ماست اما جانشینان او هم خوب عمل کرده اند. ایسکو بخصوص مرا شگفت زده کرده است.

پاس ندان بیل به رونالدو

فکر می کنم دشوار بود که در آن صحنه، بیل به رونالدو پاس بدهد و نیازی ندیدم با بیل در آن مورد صحبت کنم. گرت در بهترین وضعیت بدنی قرار دارد و فردا بازی بزرگی را از او خواهیم دید.

تاکتیک فردای رئال

مشکل از بازیکنان نیست. باید برنامه ای متفاوت با آنچه که در بازی رفت داشتیم را برای بازی فردا انتخاب کنم. تاکتیک من متکی به خصوصیات شخصی بازیکنان رئال نخواهد بود.

مهارت بازیکنان اتلتیکو روی توپ های ارسالی

آنها از این طریق گل های زیادی به ما زده اند و باید راهی برای مقابله با این تاکتیک پیدا کنیم.

رونالدو گفته است که کسی از آینده اش خبر ندارد. در صورتی که تصمیم به جدایی بگیرد، با او صحبت خواهید کرد؟


واقعیت این است که اگر کریستیانو روزی بخواهد رئال را ترک کند با او صحبت کرده و از او دلیل می خواهم.

شکست اتلتیکو در نوکمپ


هر بازی داستان خود را دارد. بارسلونا در نیمه اول آن دیدار، خیلی خوب بازی کرد. ما هم باید فردا مثل آنچه بارسا در نیمه اول مقابل اتلتیکو نشان داد بازی کنیم.

ارتباط بیل و رونالدو

رابطه این دو بسیار خوب است.بیل دیروز با رونالدو و توپ طلایش عکس گرفت و باهم جوایز بازیکنان رئال در مراسم فیفا گالا را جشن گرفتیم.

توپ طلای سوم رونالدو

این افتخار باعث نشده تا رونالدو عقب بکشد. او حالا برای بردن توپ طلای چهارم تلاش خواهد کرد و می دانم که عزمش را برای این کار جزم کرده است.افتخارات شخصی، به او برای بهتر شدن، انگیزه بیشتری می دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 21:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.